Mijn boek in de Telegraaf!

Op 18 augustus stond er een review van mijn boek in de Telegraaf. Ik was erg verrast want ik wist van niets. Maar wel erg leuk! Ik heb tientallen reacties mogen ontvangen!

USP’s 
“Interessant zijn de tips van Klaasje Tjoelker voor het opstellen van een advertentie. Ze adviseert bijvoorbeeld de zogenaamde ‘Unique Selling Points’ van het huis centraal te stellen, zoals een kookeiland, glas-in-loodramen en openslaande terrasdeuren. En daarbij geeft ze een woordenlijst die huizenzoekers ’triggeren’ op een advertentie. Denk daarbij aan ’authentiek’, ’klassiek’, ’in het groen’, ’pittoresk’ en ’verrassend’.” – Aldus de recensent van het boek.

Social media
Verderop in het artikel schreef ze: “En – inderdaad – ze besteedt ook aandacht aan social media: Twitter, Hyves en Facebook. Ze geeft daarbij aan dat de truc is de bestaande contacten zover te krijgen dat ze het te koop staande huis bij hen onder de aandacht brengen.” Wanneer u dit voorbereid en goed aanpakt kunt u het netwerk voor u laten werken. Social media is een steeds belangrijker kanaal in het verkoopproces.

Gerelateerde artikelen:

  1. Boek
  2. Mensen besteden meer tijd aan het kiezen van juiste huis!
  3. open huizen route 2012 (landelijk)
  4. open huizen route 2011 (landelijk)
  5. “Je moet er bovenop zitten als koper, anders is het huis weg!”

Leave a Reply